Vragen in Leveren en Afhalen
Je adres wijzigen
Gepost: apr 27, 2016 in Leveren en Afhalen
Ben je verhuisd of heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd? Pas dan je adres aan in je HCS-Computers account en neem contact op met onze Customer Service dienst. Heb je echter een Guest account op onze website neem dan hiervoor contact op met onze Customer Service dienst om het leveradres alsnog te laten aanpassen. Indien u al een mail hebt ontvangen dat uw bestelling reeds verzonden werd, dan dient u ons zo snel mogelijk op de hoogte te stellen via onze Customer Service dienst. Dan zorgen wij ervoor dat je pakket alsnog op het juiste adres geleverd wordt.
Status van je bestelling
Gepost: apr 27, 2016 in Leveren en Afhalen
We houden je steeds op de hoogte van jouw bestelling. Hoe? dit gebeurd zo:
De bestelling... | Je ontvangt... |
---|---|
... is correct afgehandeld. | ... de orderbevestiging per e-mail. |
... heeft ons magazijn verlaten. | ... de verzendbevestiging per e-mail. |
Track & Trace
Nadat het pakket het magazijn verlaten heeft, kun je het volgen via je HCS-Computers-account of met de pakketcode op de website van DPD. Je vindt deze code in de e-mail van de verzendbevestiging die wordt verstuurd van zodra wij de traceercode hebben ontvangen. Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, vind je geen pakketcode in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je namelijk niet volgen via de website van DPD.
Leveringsopties
Gepost: apr 27, 2016 in Leveren en Afhalen
Onze leveringsopties zijn heel simpel. Laat je bestelling de volgende werkdag gratis thuis of op je werk bezorgen. Je kan je bestelling indien gewenst ook komen afhalen in onze winkel.
Gratis levering
Bij HCS-Computers zijn de leveringen steeds gratis. Bestel voor 15h00 en ontvang uw bestelling de volgende werkdag gratis in huis.
Bij betalingen via Bankoverschrijving worden de bestelde goederen pas uitgeleverd na ontvangst van de gelden op onze rekening.
Voor snelle leveringen raden wij aan te betalen via IDeal, SofortBanking of MisterCash (betalingsopties verschillen van land tot land).
Bestel voor 15h00 op: | Bezorging op: |
---|---|
Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Maandag |
Zaterdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag |
Was je niet thuis bij levering? DPD zal een Niet-thuis briefje achterlaten en je bestelling wordt de volgende dag terug aangeboden. Wil je dit niet? Contacteer dan even DPD (zie telefoonnummer op het briefje) om een eventuele andere leverdatum af te spreken met de transporteur of indien gewenst het te laten leveren in de dichtsbijzijnde PickUp ParcelShop van DPD.
Levering niet ontvangen - Andere vraag
Gepost: apr 27, 2016 in Leveren en Afhalen
Ik heb mijn levering niet ontvangen
Je verwacht een levering maar hebt deze niet ontvangen. Dat is vervelend, maar geen nood. Check eerst even onderstaande punten:
Check de Track & Trace code van het pakket via de link in de mail die je van ons hebt ontvangen
Mogelijk is het pakketje nog niet op ronde om te worden geleverd.
Check het afleveradres
Klopt het afleveradres dat je hebt ingevuld?
Check je brievenbus
Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is de chauffeur langsgeweest en was je op dat moment niet thuis? De transporteur zal dan een nieuw bezorgmoment inplannen of dit laten leveren bij de dichtsbijzijnde PickUp Parcelshop van DPD. Mocht je alsnog geen pakket hebben ontvangen, neem dan contact op met onze Customer Service dienst.
Mijn product is beschadigd geleverd
Dat is uiteraard niet de bedoeling. Maak er direct foto's van en neem contact op met onze Customer Service dienst. Wij bekijken dit onmiddelijk voor u en zorgen voor een oplossing.
Ik heb geen factuur ontvangen
Wanneer het pakket werd afgeleverd ontvang je nog een bevestigingsmail van levering. Bijgevoegd in deze mail zit ook de factuur van uw recente aankoop. Je kan deze uiteraard ook downloaden vanop je HCS-Computers account. Heb je geen account? Volg dan even de stappen voor de Guest Account in de eerste mail van je bestelling die je van ons hebt ontvangen. Ondervind je hier toch problemen mee neem dan gerust contact op met onze Customer Service dienst. Wij sturen je dan direct de juiste factuur toe.
Ik ben niet tevreden over de bezorger, waar kan ik met mijn ongenoegen terecht?
Dat vinden wij vervelend. Maak een duidelijke klachtomschrijving en neem contact op met onze Customer Service dienst.
Volg ons